Moet&Chandon Imperial Gold Bottle 0.75L

Producent: MOET CHANDON
Kraj: FRANCJA

Region: CHAMPAGNE

Pojemność: 750ml

Zaw. alkoholu: 12%

Opakowanie: brak

Dostępność:   produkt-niedostepny.gif

moet-logo.jpg

Moët & Chandon to wiodąca marka produkująca szampany. Od czasu swego powstania, tj. od 1743 roku, jest liderem na rynku alkoholi. Pochodzący z francuskiej Szampanii trunek to wyjątkowa kompozycja doskonałego smaku, finezji i bogatego aromatu. Moët & Chandon jest jednocześnie synonimem luksusu i wyrafinowania. To absolutny numer jeden wśród szampanów.

Tajemnica tego niezwykłego alkoholu kryje się w moet3technologii produkcji. Sekret tkwi w podwójnej fermentacji i dojrzewaniu wina. Moët & Chandon zanim zagości na wystawnych przyjęciach musi leżakować w piwnicy co najmniej przez 30 miesięcy. W Moët & Chandon ceni się najbardziej jego odpowiednią kwasowość, wyważoną zawartość dwutlenku węgla, dobry ekstrakt i oczywiście kruchą, wykwintną strukturę. Moët & Chandon jest pionierem na rynku ekskluzywnych alkoholi i najbardziej pożądaną marką na całym świecie.
Kontekst rynkowy Moët & Chandon to dwa i pół wieku splendoru. Od dwóch i pół wieku najwspanialsze przyjęcia i wydarzenia świata nie mogły odbyć się bez jego obecności. Moët & Chandon podbiło Hollywood, pojawia się w filmach znacznie częściej niż jakikolwiek inny szampan. Urodzony w 1758 Jean-Remy Moët wnuczek założyciela House Moët był urodzonym estetą i humanistą, miał niewątpliwy talent organizatorski. Był autorem pionierskich wizji, które zrealizował. Powiększył rodzinne piwnice. Dużo podróżował zdobywając doświadczenia a także nowe rynki i znajomości ze światową socjetą. Rewolucyjnym posunięciem było skupienie wszystkich pracowników, pracujących nad jakością szampana, w jednej organizacji. Od tego czasu tworzyli oni wspólna wizję wspaniałego trunku. Bardzo uważnie kontrolowano jakość szampana przed wysłaniem go do kupców. Jean- Remy Moët musiał mieć pewność, że szampan nie straci na wartości podczas transport. Zrozumiał, że jego wyjątkowość leży w przyjemności, którą ma wywoływać u konsumenta. Siedzibę firmy wybudował w Epernay by przyjmować najbardziej prestiżowych klientów. Otoczył ją romantycznym angielskim ogrodem, pełnym palm i drzew pomarańczowych. Europejscy monarchowie, tacy jak król Neapolu, władcy Bawarii, Saksonii i Westfalii, cesarz Napoleon Bonaparte i inni wielcy tego świata odwiedzali tutejsze piwnice i testowali najnowsze trunki. Wkrótce wśród klientów znalazło się ponad 126 markizów, wielkich książąt, lordów i hrabiów. Jean-Remy Moët uwierzył w jakość szampana i sprawił, że stał się on najbardziej prestiżowym i luksusowym trunkiem.

W 1743 handlarz winami i degustator Claude Moët stworzył Moët House. Od XVII wieku, w czasach oświecenia szampan Moët & Chandon towarzyszył przyjęciom na dworach całej Europy. Moët & Chandon stał się legendą. Raczono się nim w Wersalu, królował też na dworze angielskim. Moët & Chandon stał się popularny nie tylko na dworach, ale wszędzie tam gdzie potrzebny był luksus i splendor. W pierwszej dekadzie XX wieku Brut Impérial towarzyszył uroczystemu otwarciu najelegantszych hoteli Londynu: Claridges Hotel i Savoy a także Hotelu Crillon w Paryżu i Carlton w Cannes. Moët & Chandon zorganizował uroczysty bal otwierający Hotel Ritz w Nowym Jorku w 1934 roku. Wielka Sara Bernhardt została opisana prze Collete jako miłośniczka oszałamiającego efektu, który w jej głowie wywołuje ten cudowny trunek. Dźwięk pieniącego się Moët & Chandon porównała do moet2mruczenia morskiej piany i odgłosów tańczących pereł. Z zamiłowania do Moët & Chandon znane były największe gwiazdy od Grety Garbo po Avę Gardner. We Francji Moët & Chandon stał się ulubionym szampanem gwiazd na festiwalu w Cannes, takich jak Gary Grant, Orson Welles czy Paul Newman. Fankami Moët & Chandon są takie gwiazdy m.in.: Nicole Kidman, Gwyneth Paltrow i Sarah Jessica Parker. Moët & Chandon pojawia się także podczas prestiżowych wydarzeń sportowych. Jest obecny chociażby na wyścigach samochodowych 24 Hours of Le Mans i wyścigach Formuły 1, a także na America’s Cup. Marka Moët & Chandon zaangażowana jest w tydzień mody w Paryżu, Londynie, Nowym Jorku, Mediolanie i Barcelonie. Podczas London Fashion Week w 1998 roku Moët & Chandon był oficjalnym szampanem spożywanym podczas imprezy. Pierwszy raz przyznano wówczas M&C Tribute, nagrodę dla najbardziej utalentowanych projektantów mody. Zostali nią uhonorowywani min.: Vivien Westwood, Philip Tracy i Mathew Williamson.