Dlaczego ŚWIAT ALKOHOLI? Świat Alkoholi Poznań, to stacjonarny sklep z alkoholami, przy ulicy Poznańskiej oraz sklep internetowy alkohole.poznan.pl. Oferujemy największy wybór mocnych alkoholi, ze wspaniałą kolekcją whisky single malt, a także duży wybór win i szampanów. U nas znajdziesz idealny alkohol na prezent, a poza tym niespotykany wybór whisky, koniaków, likierów, jakimi nie może się pochwalić żaden sklep w Poznaniu. Posiadamy w swojej ofercie produkty największych światowych marek, jak również wyszukane i rzadko spotykane na rynku produkty, a motywem przewodnim jest niska cena. Współpracujemy z największymi dostawcami i importerami alkoholu w Polsce, ale również z wieloma małymi firmami, producentami lokalnych trunków. Wieloletnia współpraca pozwoliła nam na stworzenie bardzo dużej i bogatej oferty alkoholi. Jednym z naszych ostatnich osiągnięć jest możliwość importu na życzenie, we współpracy z jednym z naszych partnerów. Dzięki temu możemy mieć w swojej ofercie alkohole niedostępne w zwykłej sprzedaży w Polsce.Działamy w branży, bez przerwy, już ponad 20 lat. Zaczynaliśmy w 1991 roku od małego sklepu , aktualnie nasza oferta to ponad 1000 produktów. Kiedyś sprzedawaliśmy tylko w sklepie stacjonarnym, od 2010 roku działamy też w internecie. Obsługujemy Klientów detalicznych, ale również firmy i instytucje. Mamy alkohole z prawie z całego świata, a czego nie mamy możemy poszukać specjalnie dla Ciebie. Whisky, koniak, wódka, likier, albo wino, może szampan, duży, mały, … Życie jest pełne trudnych wyborów? W tych wyborach zaufaj nam.

INFOLINIA:  535 50 50 60                        Zakupy bez rejestracji          Dostawa gratis od 450zł            Bezpieczna przesyłka

Zwroty i Reklamacje

Wiemy, że zakupy w internecie są szczególne i rządzą się swoimi prawami. Nie można dotknąć i dokładnie obejrzeć każdego produktu. Dlatego wprowadziliśmy i przestrzegamy polityki zwrotów i reklamacji.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

W przypadku każdego zakupionego prduktu, poprzez sklep internetowy, zgodnie z naszym regulaminem oraz Prawami Konsumenta,  można skorzystać z procedury odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki. W tej sytuacji powinieneś odesłać nam zakupiony produkt lub dostarczyć go do naszego sklepu stacjonarnego wraz z czytelnie wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Możesz też wysłać email z informacją o odstąpieniu od umowy, podając numer zamówienia. Całą resztą zajmiemy się już my.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać na naszej stronie - tutaj. Przesyłkę ze zwracanymi produktami prosimy wysłać na adres:

ŚWIAT ALKOHOLI

UL.POZNAŃSKA 35/1

60-850 POZNAŃ

Razem z odsyłanym produktem, w jednej przesyłce, prosimy umieścić formularz odstąpienia od umowy oraz inne dokumenty umożliwiające identyfikację zwracanego zamówienia (np. potwierdzenie zamówienia, paragon, fakturę lub inne dane). Załączenie dowodu zakupu nie jest konieczne. Dodatkowy kontakt z Działem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: 535 50 50 60 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zdecydowanie przyspieszy to zakończenie procedury odstąpienia od umowy.

 

ZWROT

Zwroty będą uwzględniane jedynie w przypadku niezgodności towaru z zamówieniem. Aby zwrócić  towar skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 535 50 50 60 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zwrot jest możliwy jedynie w przypadku nienaruszonej i nieuszkodzonej butelki oraz nienaruszonej banderoli. Do zwracanego towaru należy obowiązkowo dołączyć dokument potwierdzający zakup (Paragon lub Faktura VAT), lub inny dokument potwierdzający zakup. Zwracany towar powinien zostać odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem na czas transportu i wysłany na adres:

ŚWIAT ALKOHOLI

UL.POZNAŃSKA 35/1

60-850 POZNAŃ

 

REKLAMACJE

Zgodnie z Prawami Konsumenta, mamy obowiązek dostarczenia Klientowi towaru bez wad. Odpowiadamy za niego, z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, jeśli sprzedany przez nas produkt ma wadę. Jeżeli otrzymany przez Państwa towar ma wadę, prosimy o zgłoszenie wady do naszego Działu Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: 666 605 330 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a następnie odesłanie towaru na adres:

MG SP.JAWNA

UL.POZNAŃSKA 35/1

60-850 POZNAŃ

W zgłoszeniu prosimy podać dane kontaktowe umożliwiające kontakt, a także załączyć do niego dokumenty lub podać dane umożliwiające identyfikację zamówienia (np. paragon lub fakturę, numer zamówienia lub inne). Załączenie paragonu lub faktury nie jest obowiązkowe. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie, mailowo lub telefonicznie.

Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy oraz polityka zwrotów i reklamacji,  zawarte są w naszym regulaminie.

 

PRZYDATNE DOKUMENTY:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (PDF)