Hennessy VSOP Holidays 2022 0.7l

Cena sprzedaży
335,00 zł
Kraj: FRANCJA

Region: COGNAC

Pojemność: 700ml

Zaw. alkoholu: 40%

Opakowanie: puszka

Prezent: DLA NIEGO

Dostępność:   produkt-niedostepny.gif
Limitowana edycja Hennessy V.S.O.P Privilège Holidays z czterema podstawkami pod szklanki. Jego nazwa pochodzi od specjalnego zamówienia złożonego przez przyszłego króla Anglii – Jerzego IV. Poprosił on o „doskonałą, starą, jasną eau-de-vie z Cognac", której pierwsza przesyłka miała miejsce w 1818 roku. Z perfekcyjną harmonią i subtelną równowagą, koniak Hennessy V.S.O.P Privilège łączy w sobie od lat siłę i finezję. Kolor odzwierciedla czyste, głębokie i żywe odcienie bursztynu. Dąb wykorzystywany do starzenia koniaku pochodzi z lasu Limousin we Francji. V.S.O.P Privilège ujawnia aromaty i przyprawy, które mieszają się z bardzo subtelnymi nutami wanilii, kandyzowanych owoców i lekkiego tytoniu. Hennessy to koniak numer 1 na Świecie. Kolebką Hennessy jest Charente, w którym leży miasto Cognac, od którego pochodzi nazwa tego trunku. Hennessy jest właścicielem najbardziej niezwykłej kolekcji eaux de vie (pod względem wieku i jakości). Z dziewięciu litrów wina otrzymuje się jeden litr destylatu zwanego eau-de-vie. Każdego roku sprzedawane jest ponad 50 milionów butelek Hennessy, przez co plasuje się na pierwszym miejscu na świecie pod względem sprzedaży koniaku. Taki wolumen sprzedaży oznacza, że Hennessy odpowiada za ponad 40% światowego rynku koniaku i odmian brandy. Marka od 8 pokoleń jest w rękach tej samej rodziny. Koniak Hennessy inspiruje także kulturę i sztukę – organizując wydarzenia kulturalne, zwłaszcza muzyczne oraz współpracując z wyznaczającymi nowe trendy artystami jako ikony sceny hip-hopowej Nas i Kanye West, słynny artysta street artu Shepard Fairey i wielu innych. Marka jest ceniona zarówno wśród artystów, w świecie rozrywki, jak i wśród ludzi biznesu na całym świecie. Zyskała społeczność wielbicieli, dla których jest nie tylko najlepszym koniakiem świata, ale także symbolem energii, nowoczesności i przede wszystkim stylu życia.