
Stolichnaya to rosyjska marka produkująca najwyższej klasy wódki. Od 1938 roku utrzymuje poprzeczkę na tym samym, wysokim poziomie łącząc innowacje, kreatywność i śmiałość ze stuletnimi tradycjami. Cel marketingowy firmy opiera się na koncepcji stworzenia czegoś nowoczesnego jednocześnie nawiązującego do jej początków, mających miejsce wiele lat temu.
Stolichnaya koncentruje się na całościowym procesie produkcji począwszy od zbiorów zboża z własnych pól, przez własną gorzelnię, butelkowanie i marketing.
Stolichnaya Salted Carmel jest bezpośrednio odpowiedzią na oczekiwania konsumentów co do smaku słodkiego deseru podobnego do cukierków karmelowych do żucia.
Aromat: bogate nuty karmelizowanego cukru oraz masła;
Smak: kremowo-jedwabista konsystencja, nuty karmelu i soli;
Finisz: ciepły, nuty cukru i toffi.
Trunek jest zwycięzcą konkursu Vodka Masters prowadzonego przez Spirits Buisness w 2013 roku.