Limitowana edycja Hennessy X.O Holidays 2022, zawierająca butelkę Hennessy X.O, oraz miedzianą pieczęć do lodu.
Hennessy X.O stworzony został w 1870 r. przez Maurice’a Hennessy specjalnie na użytek rodziny i przyjaciół. To pierwszy w historii koniak kategorii X.O, który spotkał się z tak wielkim uznaniem, że zdecydowano o wprowadzeniu go do sprzedaży, a wkrótce potem stał się ikoną marki Hennessy. Cechuje go bogactwo smaku i bukietu, z dominantą dębu i czarnego pieprzu oraz nutami dymnymi zrównoważonymi słodyczą dojrzałych owoców. To wyrafinowana kompozycja 100 eaux-de-vie, dojrzewających nawet 30 lat. Najlepiej smakuje w formie czystej lub z kostką lodu, w towarzystwie markowego cygara lub szlachetnej gorzkiej czekolady.
Hennessy to koniak numer 1 na Świecie. Kolebką Hennessy jest Charente, w którym leży miasto Cognac, od którego pochodzi nazwa tego trunku. Hennessy jest właścicielem najbardziej niezwykłej kolekcji eaux de vie (pod względem wieku i jakości). Z dziewięciu litrów wina otrzymuje się jeden litr destylatu zwanego eau-de-vie. Każdego roku sprzedawane jest ponad 50 milionów butelek Hennessy, przez co plasuje się na pierwszym miejscu na świecie pod względem sprzedaży koniaku. Taki wolumen sprzedaży oznacza, że Hennessy odpowiada za ponad 40% światowego rynku koniaku i odmian brandy. Marka od 8 pokoleń jest w rękach tej samej rodziny. Koniak Hennessy inspiruje także kulturę i sztukę – organizując wydarzenia kulturalne, zwłaszcza muzyczne oraz współpracując z wyznaczającymi nowe trendy artystami jako ikony sceny hip-hopowej Nas i Kanye West, słynny artysta street artu Shepard Fairey i wielu innych. Marka jest ceniona zarówno wśród artystów, w świecie rozrywki, jak i wśród ludzi biznesu na całym świecie. Zyskała społeczność wielbicieli, dla których jest nie tylko najlepszym koniakiem świata, ale także symbolem energii, nowoczesności i przede wszystkim stylu życia.