Wiemy, że zamówienia internetowe są szczególne i rządzą się swoimi prawami. Nie można dotknąć i dokładnie obejrzeć każdego produktu. Dlatego wprowadziliśmy i przestrzegamy polityki zwrotów i reklamacji.
Odstąpienie od umowy
-
1. Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów.
-
2. Produkt należy do nas odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Paczkę (odpowiednio dobrze zabezpieczoną!) należy odesłać pod adres:
-
AMARONE
ul. Dąbrowskiego 475,
60-451 Poznań - SmochowiceZ dopiskiem: ZWROT/MAGAZYN
-
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 7 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w panelu EP/lub na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
4. Zwrócony towar musi być w stanie nienaruszonym. Koszty przesyłki ponosi Klient.
-
5. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa uważana jest za niezawarta, a Klient zwolniony jest z wszelkich zobowiązań.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do:
-
a) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
-
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
-
Reklamacje
-
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
-
2. Wszystkie przypadki dotyczące wad fabrycznych lub uszkodzeń mechanicznych towaru prosimy zgłaszać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
3. W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki (wgnieciona lub rozdarta paczka) należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i jeżeli jej zawartość została uszkodzona, sporządzić wraz z kurierem protokół szkody. Następnie prosimy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie.
-
4. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.
-
5. Produkt prosimy do nas odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
-
6. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
-
7. Paczkę, jeśli tak ustalono odpowiednio zabezpieczoną prosimy odesłać pod adres:
AMARONE
ul. Dąbrowskiego 475,
60-451 Poznań - Smochowice
Z dopiskiem: REKLAMACJA/MAGAZYN
-
8. Po otrzymaniu przesyłki produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub w przypadku braku produktu, zostaną zwrócone pieniądze.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy oraz polityka zwrotów i reklamacji, zawarte są w naszym Regulaminie.
PRZYDATNE DOKUMENTY:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY/REKLAMACJI (PDF)