Dlaczego ŚWIAT ALKOHOLI? Świat Alkoholi Poznań, to stacjonarny sklep z alkoholami, przy ulicy Poznańskiej oraz sklep internetowy alkohole.poznan.pl. Oferujemy największy wybór mocnych alkoholi, ze wspaniałą kolekcją whisky single malt, a także duży wybór win i szampanów. U nas znajdziesz idealny alkohol na prezent, a poza tym niespotykany wybór whisky, koniaków, likierów, jakimi nie może się pochwalić żaden sklep w Poznaniu. Posiadamy w swojej ofercie produkty największych światowych marek, jak również wyszukane i rzadko spotykane na rynku produkty, a motywem przewodnim jest niska cena. Współpracujemy z największymi dostawcami i importerami alkoholu w Polsce, ale również z wieloma małymi firmami, producentami lokalnych trunków. Wieloletnia współpraca pozwoliła nam na stworzenie bardzo dużej i bogatej oferty alkoholi. Jednym z naszych ostatnich osiągnięć jest możliwość importu na życzenie, we współpracy z jednym z naszych partnerów. Dzięki temu możemy mieć w swojej ofercie alkohole niedostępne w zwykłej sprzedaży w Polsce.Działamy w branży, bez przerwy, już ponad 20 lat. Zaczynaliśmy w 1991 roku od małego sklepu , aktualnie nasza oferta to ponad 1000 produktów. Kiedyś sprzedawaliśmy tylko w sklepie stacjonarnym, od 2010 roku działamy też w internecie. Obsługujemy Klientów detalicznych, ale również firmy i instytucje. Mamy alkohole z prawie z całego świata, a czego nie mamy możemy poszukać specjalnie dla Ciebie. Whisky, koniak, wódka, likier, albo wino, może szampan, duży, mały, … Życie jest pełne trudnych wyborów? W tych wyborach zaufaj nam.

INFOLINIA:  535 50 50 60                        Zakupy bez rejestracji          Dostawa gratis od 450zł            Bezpieczna przesyłka

Zwroty i Reklamacje

 

Wiemy, że zamówienia internetowe są szczególne i rządzą się swoimi prawami. Nie można dotknąć i dokładnie obejrzeć każdego produktu. Dlatego wprowadziliśmy i przestrzegamy polityki zwrotów i reklamacji.

 

Odstąpienie od umowy

  1. 1. Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów.

  2. 2. Produkt należy do nas odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Paczkę (odpowiednio dobrze zabezpieczoną!) należy odesłać pod adres:

     

  3. AMARONE
    ul. Dąbrowskiego 475,
    60-451 Poznań - Smochowice

    Z dopiskiem: ZWROT/MAGAZYN

 

  1. 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 7 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w panelu EP/lub na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. 4. Zwrócony towar musi być w stanie nienaruszonym. Koszty przesyłki ponosi Klient.

  3. 5. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa uważana jest za niezawarta, a Klient zwolniony jest z wszelkich zobowiązań.

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do:

  2. a) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  3. b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  4. c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

 

 

 

  1. Reklamacje

  2. 1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

  3. 2. Wszystkie przypadki dotyczące wad fabrycznych lub uszkodzeń mechanicznych towaru prosimy zgłaszać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  4. 3. W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki (wgnieciona lub rozdarta paczka) należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i jeżeli jej zawartość została uszkodzona, sporządzić wraz z kurierem protokół szkody. Następnie prosimy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie.

  5. 4. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.

  6. 5. Produkt prosimy do nas odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

  7. 6. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

  8. 7. Paczkę, jeśli tak ustalono odpowiednio zabezpieczoną prosimy odesłać pod adres:

 

AMARONE
ul. Dąbrowskiego 475,
60-451 Poznań - Smochowice

Z dopiskiem: REKLAMACJA/MAGAZYN

 

 

  1. 8. Po otrzymaniu przesyłki produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub w przypadku braku produktu, zostaną zwrócone pieniądze.

 

 

 

Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy oraz polityka zwrotów i reklamacji,  zawarte są w naszym Regulaminie.

 

PRZYDATNE DOKUMENTY:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY/REKLAMACJI (PDF)