INFOLINIA: 535 50 50 60 Zakupy bez rejestracji Dostawa gratis od 450zł Bezpieczna przesyłka
White Walker By Johnnie Walker to partnerski projekt firmy Diageo i HBO. Whisky specjalnie stworzona dla fanów bijącego rekordy popularności serialu "Gra o tron". Inspirowany mrocznymi i walecznymi postaciami serialu "Game of Thrones" nawiązuje również do najnowszej serii serialu czyli klimatu mroźnej północy. White Walkers whisky ukazała się na rynku w butelce o zimowych barwach. Po zamrożeniu butelki do odpowiedniej temperatury na etykiecie ukazuje się napis "Winter is here". W takiej formie zaleca się też jego spożywanie.
Popularny blend został oparty głównie na Single Maltach pochodzących z dwóch destylarnii - Cardhu oraz Clynelish - jednej z najbardziej wysuniętych na północ Szkocji destylarni, co nawiązuje również do klimatu serialu.
Za kompozycję White Walker odpowiada Blender George Harper, dla którego punktem wyjściowym było hasło "Winter is here". Charakteryzuje się on nutami karmelu, wanilii i świeżych czerwonych owoców. Jego orzeźwiający charakter uwydatnia się po zamrożeniu i w takiej postaci najlepiej się nią delektować.
Partnerski projekt Diageo i HBO jest pierwszym limitowanym wydaniem whisky Johnnie Walker. Jak zapewnia producent powstanie osiem limitowanych edycji.
Marka rodzinna Johnnie Walker powstała w 1820 roku, kiedy to sam John "Johnnie" Walker sprzedawał m.in. herbaty, które sam komponował wzbogacając ich aromat. Kilka lat pracy w sklepie w połączeniu z doświadczeniem w łączeniu herbat skłoniły go do utworzenia nowych blendów z szkockich whisky, przybywających do jego sklepu z najbardziej odległych zakątków tego kraju. Po śmierci Johna, interes rodzinny został przejęty przez jego syna Aleksandra, następnie przez wnuczka. To właśnie Aleksander z synem walnie przyczynili się do znacznego wzrostu popularności "Special Old Highland Whisky".
Logo z wędrującym gentelmanem zostało zaprojektowane przez popularnego rysownika, Tom'a Browne, który narysował je na serwetce w restauracji podczas lunchu z jednym z dyrektorów marki Johnnie Walker. Tom Brown odegrał dosyć sporą rolę w marketingu marki tworząc kolejne rysunki Johnniego Walkera podczas wykonywania różnych czynności np. łowienia ryb, czy gry w krykieta. Niestety w wieku 39-ciu lat, Tom Browne zmarł na raka, w 1910 roku, a jego twórcze zadanie zostało przekazane Sir Bernard'owi Patridge.
Źródło: https://www.milerpije.pl/wciagajaca-historia-logo-johnnie-walker.html
INFOLINIA 535 50 50 60
SKLEP 600 961 791