Johnnie Walker Black Label przeznaczony jest szczególnie dla miłośników alkoholu tej marki, którzy lubią jego oryginalny posmak. Rezultat ten uzyskano dzięki kupażowi najlepszych whisky typu single malt o bardzo silnym smaku, produkowanych na zachodzie Szkocji. Został on wzmocniony przez dodanie whisky o specyficznej torfowej nucie smakowej oraz poprzez wybranie tylko takich destylatów, które leżakowały bardzo długo w dębowych beczkach.
Marka rodzinna Johnnie Walker powstała w 1820 roku, kiedy to sam John "Johnnie" Walker sprzedawał m.in. herbaty, które sam komponował wzbogacając ich aromat. Kilka lat pracy w sklepie w połączeniu z doświadczeniem w łączeniu herbat skłoniły go do utworzenia nowych blendów z szkockich whisky, przybywających do jego sklepu z najbardziej odległych zakątków tego kraju. Po śmierci Johna, interes rodzinny został przejęty przez jego syna Aleksandra, następnie przez wnuczka. To właśnie Aleksander z synem walnie przyczynili się do znacznego wzrostu popularności "Special Old Highland Whisky".
Logo z wędrującym gentelmanem zostało zaprojektowane przez popularnego rysownika, Tom'a Browne, który narysował je na serwetce w restauracji podczas lunchu z jednym z dyrektorów marki Johnnie Walker. Tom Brown odegrał dosyć sporą rolę w marketingu marki tworząc kolejne rysunki Johnniego Walkera podczas wykonywania różnych czynności np. łowienia ryb, czy gry w krykieta. Niestety w wieku 39-ciu lat, Tom Browne zmarł na raka, w 1910 roku, a jego twórcze zadanie zostało przekazane Sir Bernard'owi Patridge.
Źródło: https://www.milerpije.pl/wciagajaca-historia-logo-johnnie-walker.html
INFOLINIA 535 50 50 60
SKLEP 600 961 791